Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 14 Jun 2011

Ummi Nak Puasa..!!

Susah jgk kan puasa time preggy ni. tambahan pula bg ibu2 yg cepat lapar mcm miera ni.. Aduh!! tsgt la xtahan.. smlm nak puasa hubby xkasi lg sbb last sunday cirit birit..hubby sorang je yg puasa. Kol 4.30 pg td tjaga. mana xnye hidung terbau2 aroma sambal tumis telur..rupe2nye hubby bgun msk untuk sahur..mira pun ikut sahur skali..hehe sibuk je kan..?? then miera mintk izin hubby nk puasa skali..hubby btegas xbg..merayu2 la jgk nak try puasa..mcm2 alasan miera bg..yelakan klau xblajr dr skarang t bln puasa xbiasa pula.syg la klau xdpt puasa bln ramadhan..Finally hubby izinkan tp dgn syarat puasa smpai tgh hari je dulu.puasa selang hari. then hari lain up 1jam n seterusnya..mcm budak2 la pulak..hehe tp ada betulnya jgk kan?! skrg pun perut dah membuak-buak kelaparan..ades blom pun kol 12 tgh hari..jap ag jd puasa yang yok la..tgh hari bukak periuk...

2 ulasan:

  1. betul la miera,
    saya ni nyusukan anak pun tak daya nak posa.
    anak asik nak nyusu, jam 10 pagi badan dah lesu...
    nak kena byk supplement la agaknya, kasi energy lebih.

    BalasPadam
  2. mungkin jgk kan..kena amik supplement ni. xteroikir lak.energy low sgt..risau t xdpt ganti puasa lak.skrg dah bln rejab..sbln lbh je lg nak puasa ramadhan.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini