Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 18 Julai 2011

Durian...Durian...

salam n slamat ptg..
hari ni sj nk story mory jew..nk ckp psl durian..hehe.durian ni ada yg suke ade jgk yg xsuke kan..mira sndri mmg allegik sgt dgn bauh durian apatah lg nk mkn durian..dulu klau parent beli durian letak kat dapur jwbnye terperukla mira dlm bilik xkuar2..dok tbaring pening2 lalat..kdg2 sakit kpala smpai demam.ni gara2 durian la..
famili mmg dah lali sgt dgn karenah mira ni.bila nk mkn durian je mesti tggu mira xde..

yg kelakarnye..setelah bertahun2 membesar tnpa durian blh pulak mengidam nak mkn durian time pregnant ni..aduh..pelik2..siap nk ikut husband pg kutip buah durian kat kebun blakang rmh lg..siap pkai kasut boot bagai..hehe 4 protection tuh..time nk mkn tu sgt2 la mencabar. bila smpai tekak je mmg trasa nk muntah je.tp sbb keinginan yg kuat nk mkn durian digagahi juga telan durian tu..sedar xsedar abis sebiji durian kmpung..
husband senyum je tgk mira mkn durian..mira taw husband sbnrnya tgh tahan nk gelak besar tu.. abi kata t baby dah bsr mesti suka mkn durian..hum...mcm2 kan kerenah org mengandung ni.yg xsuka pulak yg kita nk sgt2...pape pun sedap jgk durian ni kan..

2 ulasan:

  1. rindu nak makan durian sedap...hehe...mengidam ye..hehe...

    BalasPadam
  2. hehe..mai la dtg umh mira kat pajam.blh mkn durian fresh dr kebun..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini